Tema: Re: Nusipirkau teliką, kas toliau?
Autorius: Xeen
Data: 2014-11-23 09:02:54
Na ir vistiek susivedam i smart'o viena vieninteli playlist'a? :)
tai tada klausimai uzduodami is esmes neteisingi.
reikia ne telika rinktis, o ta kas palaiko teisinga playlist'a.
atmetant visus kitus parametrus. :)

o jei nusiperki telika ir pradedi ieskoti razinku - tada tai jo.
blogai su orientacija :)

bent jau kai as rinkausi telika, tai tas smart'as buvo taip giliai...na
net nebuvo ziurima ka jis aplamai daro :)
kaip ir keletas kitu funkciju, kurios visiskai nereikalingos telike mano
supratimu :)