Tema: Re: Nusipirkau teliką, kas toliau?
Autorius: RaR
Data: 2014-11-24 13:45:54
2014-11-24 12:58, Icetom rašė:
 > Apie visą tai ką parašei, galiu tik pasakyti, kad Panasonic ES vartotojų
 > tyrimai sako, kad jų nuomonė realiai yra priešinga čia tavo išdėstytai
 > apie Panasonic Smart TV platformą ...

Visų pirma, apie pačius TV aš čia iš viso nieko nerašiau.

O šiaip tai, kaip ir rašiau, nematau kodėl tie tavo slapti rinkodaros
duomenys galėtų būti kažkokias argumentais diskusijoje apie konkrečius
aparatus. Jeigu konkretiems vartotojams aparate trūksta kažkokių
funkcijų, jiems visiškai nesvarbu motyvai dėl kurių gamintojas tos
funkcijos neįdeda ir tokiu būdu rinkos tyrimo rezultatų atskleidimas
nepanaikintų tų funkcijų trūkumo konkrečiam vartotojui.