Tema: Re: Nusipirkau teliką, kas toliau?
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2014-11-24 10:29:24
Visa tai yra žiauriai subjektyvu.

2014-11-23 14:26, Caponi rašė:
> Samsungas palaiko NTFS. Taip, flasham tai ne pats tinkamiausias
> formatavimo budas, bet kai i telikus kisamose atmintinese info rasoma
> salyginai retai, tai jokiu problemu del to nekyla.

Pvz. man atmazkė, kad Samsung palaiko NTFS yra visiskai px. Pas mane
namie nėra nei vieno kompo, palaikančio NTFS. Tad man nuo to NTFS
palaikymo nei silta, nei šalta.

Taip pat gal galėtum parodyti fotiką, kuris SDXC kortelę formatuoja
NTFS, o ne exFAT? Kaip per tą Samsung man pasižiūrėti nuotraukas iš savo
fotiko? Jungti fotiką per kažkurį video įėjimą? Perfrazuojant tave: nu
nesiverčia pilnaverčiu SMART vadinti derinio, nesugebančio parodyti
nuotraukų iš SDXC kortelės.

> [...]
> pries kelis metus Youtube buvimas kaip ir pilnai patenkidavo beveik
> visus poreikius, taciau siais laikais IPTV jau stipriai beldziasi i
> kiekvienas duris - pogrindine ar oficiali (kiek nukrypstant i sali -
> taip taip, Icetomai, ji buna ne tik "nelegali" :-)), bet ji egzistuoja
> su kruva variantu, vis daugiau zmoniu vienom ar kitom paslaugom pradeda
> naudotis ir is dezutes, kuri is esmes ir skirta ivairaus video kontento
> atvaizdavimui, naturaliai tikimasi, kad ji nekels problemu visokios
> Megogo toli grazu nera universalus ir visiem tinkantys sprendimai.

Oho, tu čia atlikai apklausą ar kaip, kad taip tiksliai žinai? Aš tai
kaip tik manau, jog gamintojai tikrai pasidomi kaip vartotojai TV
naudoja ir atitinkamai elgiasi. Ko gero IPTV iš custom playlistų vis tik
yra ant tiek neaktuali pasauliniu mastu ir įdomi tik kai kuriose
mažytėse rinkose bei nedidelei daliai geek'ų, kad niekas išskyrus
Samsung (ir LG gal?) nesirūpiną tą supportą įdėti.

Pvz. aš būčiau labai patenkintas, jei telika eitų su įvairių softcam'ų
palaikymu ir man nebereikėtų naudoti SAT receiverio. Nu bet aš suprantu,
kad tokių, kuriems to reikia, yra mažuma + tai nėra legalu (beje, tie
custom playlistai legalūs?), tai niekas iš gamintojų to ir nedaro.

Nu bet galima pareikšti, kad visi tie SMART (Samsung įskaitant) yra
chuinia visiška ir neturi teisės SMART vadintis, jei elementaraus
cardsharingo nepalaiko. Ir torrent TV. Ir aplamai filmų is Linkomanijos
neina per juos žiūrėt.