Tema: Re: Nusipirkau teliką, kas toliau?
Autorius: Icetom
Data: 2014-11-22 22:45:41
> Vat apie tai ir as - atsakyk uz savo asmenini bazara, o ne slepkis uz kitu
> nugaru ir atsimusinek bendrom frazem.

Yra toks žmonių tipas "energetiniai vampyrai". Pradžioje aš su jais
mandagiai palaikau dialogą ir pan. Bet jei vis tiek įkyrūs būna ir pan.,
tiesiog pradedu juos ignoruoti. Ar tu ir iš tokių tipų?

Ir šiaip jei nori trolint užvesk atskirtą temą. Prie ko čia visi tavo šie
blevyzgojimai temoje apie IPTV?

> kad as priminiau, kad Panasonic yra ne vienintelis LCD teliku
> gamintojas...

Ne tai turėjau omenyje. Buvo galima susidaryti nuomonę, kad Panasonic
velkasi kažkur LCD gamintojų ešalono gale, ką ir paprieštaravau. Daugiau
neatsakinėsiu į tavo šiuos blevyzgojimus...