Tema: Re: Nusipirkau teliką, kas toliau?
Autorius: Bronco
Data: 2014-11-24 13:23:48
On 2014-11-24 01:19, amenox wrote:
> Nekilo noras pvz. kompuose  grįžt į DOS? Kam tos aplikacijos, GUI ir
> kitokios nesamonės?

Ar tau pasirodė, jog aš prieš progresą? Aš tiesiog prieš jo klystkelius.

> Taip pat ir su TV, SMART ir suteikia tam TV ar
> tiesiog monitoriui patogiai pasiekti turinį.

Patogiai??? Tu tuo įsitikinęs? Atsiprašau, žiūriu aš tą savo SMART
teliką, bet jei man staiga prireikia PATOGIAI pasižiūrėti info
internete, aš kažkodėl griebiu šalia gulinčią planšetę ar smartfoną.
Įdomu kodėl, kaip galvoji? :) O jei skypu reik pakalbėt, galvoji,
naudosiu 65" teliką su netikėtai iššokančia iš subinės kamera? :) Kol
ten sumaigysi visais dviem pridėtais pultais visus tuos apsus, kol jie
pasileis, tai androidiniu tabletu ar smartfonu jau būsi pokalbį pabaigęs
ir krapštysi nosį. Va, toks ten tas ir patogumas...

> Kas per mada siūlyt tuos
> media boxus, kodėl nusipirkus TV dar reikia ieškoti ir jungti kažką prie
> jo papildomai?

Todėl, jog teliko SMART grotuvo funkcijos ne iš tolo neprilygsta media
grotuvui. Manau, pakankama priežastis.

> Šiais laikais jie jau po defoltu turi būti kiekvienam TV.

Tai ir yra, nori nenori, bet gauni tą SMART.

> Apie gykus kita šneka, jei jiems patinka apsikarstyt dėžutėm ir laidais
> valio, vėliavą jiems į rankas, tada dar ir tunerį jiems ištraukt reiktų,
> tegu komplektuojasi viską patys. :)

Tiuneris telike priklauso kaip neatsiejama jo dalis, nes jį ištraukus,
tai jau būtų ne telikas. Bet ištraukus SMART, telikas lieka teliku, o
jei pridėt normalų SMART, t.y. pvz. androidinį kompiuką, tai daiktas
įsilietų į android aplinką namų ūkyje ir tikrai atsirastų daugybė
privalumų, kurių nesuteikia dabartinės nestandartizuotos SMART
implementacijos. Net, gi, tavo minėti geekai tuo apsidžiaugtų. Aš irgi
būčiau laimingas. O toks koks jis yra dabar, tai ką aš žinau... Dėl
manęs, galėtų jo ten iš viso nebūti.