Tema: Re: Nusipirkau teliką, kas toliau?
Autorius: Bronco
Data: 2014-11-24 13:35:32
On 2014-11-24 10:41, Icetom wrote:
> 2014 Panasonic "Smart" panašus tik išore ir likusiais appsais iš 2013 m.
> Media failų atkūrimas, visokie TV Anywhere, Remote Sharing, IPTV
> lokaliame tinkle, tiesioginis failų priėjimas kompe-  viskas yra rimtai
> atnaujinta ar nauja lyginant su 2013 m.

O tai jie planuoja atnaujinti 2013 metų smart'ą? Pvz. VT plazmoje? Aš,
aišku, neverksiu, jei panasonikas smartui nepadarys ne vieno
atnaujinimo, kaip tas buvo su 50V10, bet tiesiog šiaip smalsu :)

IMHO, bet jei jau kiši SMART, tai malonėk jį ir atnaujint bent 2-3
metus, nes kai 2013 metų smart yra "rimtai" prastesnis, nei 2014-ų, tai
jau kažkaip nesolidu...