Tema: Re: Nusipirkau teliką, kas toliau?
Autorius: 5p00ky
Data: 2014-11-25 22:07:33
Keliais postais aukščiau yra mano trumpas teliko apibūdinimas. Rodymu
patenkintas, kiti dalykai reikalauja nuodugnesnio įvertinimo ir
pripratimo. Tikrai rekomenduoju gyvai pasibandyti, išmėginti valdymą.
Dar geriau: patikrinti ir LG, Samsungų ir kitų gamintojų šių metų
modelių meniu.

Ėmiau 650 dėl IPS, pamaniau, kad taip bus geriau. Pasikartosiu, vaizdas
man patinka. Specialiai leidau visokias spalvotas medūzas, kad
pasigėrėčiau HDTV kokybe :) O ir kabelinės kadrai neretai būna visai
geri (žinoma, pasitaiko ir žiaurių).