Tema: Re: Nusipirkau teliką, kas toliau?
Autorius: Caponi
Data: 2014-11-24 16:02:08
"Icetom" <kk@kkk.lt> wrote in message
news:m4uugq$tr5$1@trimpas.omnitel.net...

> :). 2014 Panasonic "Smart" panašus tik išore ir likusiais appsais iš 2013
> m. Media failų atkūrimas, visokie TV Anywhere, Remote Sharing, IPTV
> lokaliame tinkle, tiesioginis failų priėjimas kompe-  viskas yra rimtai
> atnaujinta ar nauja lyginant su 2013 m.
>
> P.s. Allshare = DLNA. Tad nežinau, kuo vieno gamintojo DLNA gali skirtis
> nuo kito DLNA :).

Siaip DLNA yra sudas mano nuomone, Panasiui uz sugebejima atkurt video is
pasharintu direktoriju didelis pliusas.
Kaip ir sakiau, idealiu produktu nebuna, visi gamintojai ir konkretus
modeliai turi savu pliusu ir minusu ir vartotojai gali rinktis kas jiem
aktualiau.
As tik apie tai, kad IPTV trukumas siandien yra riebesnis minusas, nei Card
Readeris ar filmu is LM atkurimas be DLNA :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/