Tema: Re: 0,05 promiles istorija ir klsm
Autorius: BigM
Data: 2010-01-18 14:14:46
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message
news:hj1iqc$g9i$1@trimpas.omnitel.net...
> Faktas. Tačiau tokie pervargėliai dažniau (taip teigia tyrimai), suvokdami
> (savo) problemą, važiuoja atsargiau, o išgėrę atsipalaiduoja ir spusteli,
> važiuoja agresyviau, rizikingiau, nors jų gebėjimai irgi paslopę...

O aš galiu pasakyti, kai per radiją paleidžia gerą gabalą (CD nėra pas
mani), pvz. kokį Billy Idol ir kt. kurie "veža", tai nevalingai norisi
"tapkę" spaust ir kartais "pasispaudžia" ;)

O dar prie to paties galima pridėt padidintos rizikos atvejus: rūkymą ir
kokių nors hamburgerių valgymą. Kadangi nerūkau, tai man neaktualu, bet
tenka pagaut save mintyse su hamburgeriu rankose, kad tikrai esu pusiau
neveiksnus tuo metu ir pasitaikius aštresnei progai vargu ar pavyktų
išvengti įvykio :(