Tema: Re: 0,05 promiles istorija ir klsm
Autorius: Laimis
Data: 2010-01-14 18:39:52
Arturas | www.langucentras.lt rašė:
> Tai jo man ir ateme.
> Dviratis ne mano as tik skelbima idejau
> Sukos tai mentai? tik pasitikslinu
> Tai jo zmogus turi staza 14 metu ir nuobaudu negaves nu su salyga kad 12 ish
> ju USA gyvena

A, tai reiškia, kad USA jam toks idiotiškas fintas su pasiteisinimu
apie kažkokias tabletes ant panelės prieš tai atvirai, akivaizdžiai
išgėrus alkoholio „praeitų“...
Aišku, kad „praeitų“, nes lietuviškas mentas (ką jau ten „štatskas“) juk
puikiai žino kokį pyragą šiandien iškepė vairuotojo bobutė Zita (jei
nežino, tai mielai išklausys), kiek kefyro buvo išgerta ir kad jokio
kito alkoholio gerta nebuvo! (juk tam ir gėrė prie vairo, kad anksčiau
negėrė! kas čia dar neaišku?) Ir jau „patikėk tu manim, načalnik, matai
tabletes -- man opa, reikėjo užsigerti“.
O kad jau prasidėjo slidi šnekta „ė, načalnik, imk šimtą litų ir
skirstomės“, tai jau aišku, kad vienareikšmiškai situacija turėjo
išsispręsti -- nebūtų tas matuoklis iš viso traukiamas, juk tai tik
įrodo „neidiotišką“ tablečių argumento stiprumą...
(tik va načalnykas ne toks pasitaikė...)

p.s. neįtikina ;-)