Tema: Re: 0,05 promiles istorija ir klsm
Autorius: Arvis
Data: 2010-01-15 12:59:16
"pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> parašė naujienų pranešime:hip8fd$d85$1@trimpas.omnitel.net...
> kazkodel tai manau kad visa esme sioje istorijos dalyje- "Imkit 100lt uz tech ir skirstomes"
>
> o mentu klaida- kad gaideliu nesulaike ir neisbarskino pagal visa programa uz bandyma papirkti. gautu sau baudziama bylute galbut ramesni pataptu.

Gaidžiai, gaidžiai, kur jūs mane tempiant, gaidžiai?
Man toks vaizdelis, kad dalis čia pasisakančių turi žymiai didesnių sutrikimų, negu pradėjusysis diskusiją. Kam taip įsijausti, kam taip nervintis, iš esmės nieko nežinant? Gal geriau būtų ramiai sau medituoti, valerijonų lašiukų šalia pasidėjus, negu tulžį į aplinką generuoti. Juk žinot, kad visos ligos -nuo nervų (išskyrus venerines).
Ramaus savaitgalio. Ir tesaugo jus CK ir BK.
Arvyds