Tema: pvz 24.6 ir 24.9
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2010-01-14 19:05:58
V.VALDYMO ORGANAI IR JŲ KOMPETENCIJA

16.Būtinas įstaigos valdymo organas yra administracija. Administraciją
sudaroįstaigos vadovas, vyriausiasis buhalteris, vyriausiasis slaugytojas.

17.Administracija organizuoja ir valdo įstaigos veiklą. Administracijos
darboreglamentą tvirtina administracijos vadovas.

18.Administracija dirba vadovaudamasi Lietuvos Respublikos įstatymais,
įstaigosnuostatais, darbo reglamentu, padalinių ir pareigybių nuostatais
irpareigybinėmis instrukcijomis, steigėjo ir administracijos vadovo
sprendimais.

19.Administracijai vadovauja įstaigos vadovas.

20.Įstaigos vadovas į darbą priimamas viešo konkurso būdu penkeriems metams.
Viešąkonkursą organizuoja ir jo nuostatus tvirtina steigėjas, suderinęs
konkursosąlygose nurodytus kvalifikacinius reikalavimus su Sveikatos
apsaugosministerija.

21.Įstaigos padalinių ir filialų vadovai į darbą priimami viešo konkurso
būdupenkeriems metams. Viešą konkursą organizuoja ir jo nuostatus tvirtina
įstaigosvadovas.

22.Įstaigos, jos padalinių ir filialų vadovais gali būti asmenys, kurie
atitinkaSveikatos apsaugos ministerijos patvirtintus kvalifikacinius
reikalavimus.

23.Įstaigos, jos padalinių ir filialų vadovu negali būti vyresnis kaip 65
metųasmuo.

24.Įstaigos vadovo teisės ir pareigos:

24.1.atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos galiojančius teisės aktus,
steigėjo rekomendacijasdidinti ar mažinti paslaugų asortimentą;

24.2.organizuoti įstaigos darbą, jam vadovauti, atsakyti už jo veiklą,
atstovautivisose įstaigose ir organizacijose (tarp jų ir teisme);

24.3.nustatyti ir tvirtinti įstaigos vidaus struktūrą ir darbuotojų
etatus,suderinus su steigėju;

24.4.sudaryti su darbuotojais darbo sutartis bei jas nutraukti;

24.5.vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais
beikitais teisės aktais ir suderinus su steigėju, nustatyti įstaigos
darbuotojųdarbo apmokėjimo tvarką, neviršijant darbo užmokesčiui skirtų
lėšų;

24.6.tvirtinti įstaigos vidaus darbo tvarkos taisykles, darbuotojų
pareiginesinstrukcijas ir pareiginius nuostatus, kitus vidaus tvarkomuosius
dokumentus;

24.7.kreiptis į steigėją dėl neefektyviai dirbančių įstaigos, jos padalinių
irfilialų reorganizavimo ar likvidavimo;

24.8. atsakyti už įstaigos įsigyto turto, dokumentų tinkamą naudojimą,
tvarkymą irišsaugojimą;

24.9.pagal kompetenciją leisti įsakymus, kitus tvarkomuosius dokumentus;

24.10.įstaigos vardu pasirašyti dokumentus ir įgalioti kitus asmenis vykdyti
įstaigosvadovo kompetencijos funkcijas;

24.11.turėti kitų teisių ir pareigų, neprieštaraujančių Lietuvos
Respublikosįstatymams ir kitiems teisės aktams.

25.Buhalterinę apskaitą įstaigoje tvarko vyriausiasis finansininkas,
kurįskiria ir atleidžia iš pareigų įstaigos vadovas.

26.Vyriausiasis finansininkas buhalterinę apskaitą tvarko vadovaudamasis
LietuvosRespublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais bei potvarkiais,
finansųministro patvirtintais dokumentais, steigėjo įsakymais, kitais teisės
aktaisbei šiais nuostatais.

27.Įstaigos vadovas ir vyr. finansininkas atsako už įstaigos
ūkinės-finansinėsveiklos apskaitą, valstybės, biudžeto ir kitų lėšų
panaudojimą pagal paskirtį.

28.Įstaigoje gali būti sudaromi kolegialūs valdymo organai, kurių
nuostatustvirtina įstaigos vadovas.