Tema: Re: 0,05 promiles istorija ir klsm
Autorius: BigM
Data: 2010-01-18 12:45:19
Kaip tu supranti žodį "gerti" ? nuo šio žodžio suvokimo ir visas požiūris
toliau priklauso.

P.S.: vieno alaus butelio išgėrimo aš nevadinu "gėrimo" (blogaja to žodžio
prasme), kaip kad ir giros, kefyro ir pan. išgėrimo. Tai yra tiesiog
normalus atsigėrimas prie valgio.

P.S.S.: pastaruoju metu vis dažniau išbandau nealkoholinį alų prie pietų
stalo. Aišku, neatstoja to tikrojo alaus, bet iš bėdos galima.

P.S.S.S.: manasis viduriukas būtų prie pietų stalo iki 4 laipsnių alučio
atsigėrimas ;)
..