Tema: Re: 0,05 promiles istorija ir klsm
Autorius: Laimis
Data: 2010-01-18 14:05:32
BigM wrote:
> iš dalies pritariu tavo nuomonei, bet pasukčiau kiek kitu kampu - alaus
> bokalo, vyno taurės išgėrimas neturi būti siejamas su blogybe. 120kg
> eržilas, išgers bokalą - nu jam nei šiknoj, nei uodegoj toks kiekis.

Jei vertinti skaičiais, tai yra vienas iš mitų, nes eržilas tokiu pat
būdu sugebėtų išgerti ir 0,5 degtinės ir jam kaip ir „ни в одном глазу“...
O jei konkrečiau, tai lėtėja reakcija, koordinacija, pastabumas,
gebėjimas orientuotis.
Net ir 0,1 promilės dirba savo juodą darbą...

> O žiūrint dar kitu kampu, tai pvz. tie, kurie važiuoja apsnūdę,
> pervargę, mano galva daug didesnį pavojų kelia, nei tie, kurie po bokalo

Faktas. Tačiau tokie pervargėliai dažniau (taip teigia tyrimai),
suvokdami (savo) problemą, važiuoja atsargiau, o išgėrę atsipalaiduoja
ir spusteli, važiuoja agresyviau, rizikingiau, nors jų gebėjimai irgi
paslopę...
Beje, spaudoje teigta, kad „mokslininkai įrodė, kad vairuotojo būsena
jam nemiegojus dvi paras prilyginta vairavimui, turint 0,1 alkoholio
promilės kraujyje.“...
Taip pat ir tai:
„Nors kalbantys telefonu ir ilgai nemiegoję vairuotojai dėl sulėtėjusios
reakcijos yra tokie pat pavojingi kaip išgėrę vairuotojai, pavargę ir
kalbantys telefonu vairuotojai sąmoningai važiuoja lėčiau ir laikosi
didesnių atstumų nuo kitų eisme dalyvaujančių automobilių. Išgėrę
vairuotojai vairuoja agresyviau, nesilaiko saugaus atstumo ir dažniau
staigiai stabdo.“

> alaus. O dabar atsakykit sau į klausimą sąžiningai: ar tikrai neteko
> vairuoti pervargusiam, apsnūdusiam? pagal KET kaip ir negalima tokiam
> vairuoti, tačiau daugelis nekreipia dėmesio ir vairuoja.

Teko.