Tema: Re: 0,5 promiles istorija ir klsm
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2010-01-14 18:19:48
nifiga201:

O tas mentas kur nukirto mokytoja bobute Kaune lapkriti butent taip TEN ir
ishblaivejo
Dabar DNR tyrimus daro, kaip speju kazka dar daro bet jau be vazelino

nebutinai tai kas teisinga yra teiseta

medikes tekstas = NIEKAIP duodat dokumeta arba vaziuokit kur norit kitur
"mes jau prisiziurejom cia cirku - duokit dokumenta "

"Pirmiausia kraujas paliekamas saugoti, antra apie tai, kad asmuo tik
prisistate Petru Petraiciu pazymima isduodamame israse, trecia zurnale
privaloma savo ranka pasirasyti. Plavali - znajem."

Ir pasakyk man jei tu esi mano lb geras draugas ( nu taip jau gavosi) ir
dirbi ten kas mums trukdo
mane ishblaivinti toje schemoje?

Atsakyk :)?