Tema: Re: 0,05 promiles istorija ir klsm
Autorius: Laimis
Data: 2010-01-14 16:00:49
Arturas | www.langucentras.lt rašė:
> buna ir tokiu istoriju
> pabaiga?
> teisme bet kokiu atveju

Aišku, kad būna. Spėčiau, kad dauguma tokių (aš nekaltas, o mentai --
sūkos) istorijų būna labai panašios ir iš panašios operos.
Paolicijos akimis tai akivaizdūs pažeidimai, o jei subjektyviai užbėgant
įvykiams už akių, tai aš NETIKIU, kad tas lochas, kuris alumi tabletes
užgerinėjo, nebūtų alaus gurkštelėjęs ir po 15 minučių, dar ir dar, ko
pasekoje gatvėje lėktų dar vienas golPas girtų lochų su promiliniu
vairuotoju. Vienu tokiu mažiau (iš anksto) -- akivaizdi ir veiksminga
prevencija. :-)

p.s. „lochai“ neturėtų labai (į)žeisti, jei vienas jų buvai pats.