Tema: Re: 0,05 promiles istorija ir klsm
Autorius: Laimis
Data: 2010-01-18 13:19:03
BigM rašė:

> P.S.: vieno alaus butelio išgėrimo aš nevadinu "gėrimo" (blogaja to
> žodžio prasme), kaip kad ir giros, kefyro ir pan. išgėrimo. Tai yra
> tiesiog normalus atsigėrimas prie valgio.

Čia ir esmė. Pats „blogumą“ įvertini tuo, kad tokiame reiškinyje (alus
per pietus) nematai blogumo, o ne alkoholio koncentracija ir jo poveikiu
(vairuojant)...
Na, gerai, tarkime darai prielaidą (galbūt dauguma atvejų ir gana
pagrįstą), kad vienas butelis alaus po valgio ar šiaip, kiek pasėdėjus
po to, dar įsipaišo į „legalias promiles“, tačiau tai dar nėra garantija
(kad būtų galima nematyti tame blogumo), nes tas pats organizmas esant
įvairioms aplinkybėms gana skirtingai reaguoja tiek į patį alkoholį,
tiek to pačio organizmo jis yra gana skirtingai įsisavinamas...
O kai tokia „tolerancijos riba“ tampa norma (pietūs be alaus, tai ne
pietūs), tai ir pats alkoholio vartojimas tampa labiau toleruojamas (ai,
čia bokaliukas šen, bokaliukas ten; nuo vieno tai tikrai nieko ten nėra,
patikrinta, tai kas gi bus nuo dar vieno mažiuko...?)
Aš tikrai nesiūlau ir neraginu bukai rištis prie „legalių promilių“ (ir
neduok apyny jų neperžengti), nes ne tokia yra pagrindinė problema (kad
sustabdys ir pripūsi 0,05), o tai, kad, mano galva, vartojant alkoholį
(net ir 0,5 l alaus) ir sėdant vairuoti NEGALI būti tokio lengvabūdiško
supratimo, kad tai yra norma, nieko blogo, savaime suprantama,
menkniekis apie kurį neverta net galvoti (galvoje turėtų kirbėti
kirminukas, kad išgėriau, todėl kelyje turiu būti labiau dėmesingesnis,
atsargesnis nei paprastai)