Tema: Re: Laimis tu bandyk suprasti o ne tik skaityk
Autorius: Laimis
Data: 2010-01-14 21:50:01
Arturas | www.langucentras.lt rašė:
> Nu pabandysiu kulturingai ok?
>
> Laimi. nekonstruktyvi cia tavo tirada, kazkokios absoliutintos tiesos.

Nekonstruktyvi yra preliudija su savo kaltės ir idiotiško elgesio
pateisinimu, nenorint to tiesiog pripažinti.
(su absoliučiomis, abstinencijos tiesomis, tai visiškai nesuiję)
Tu pabandyk suprasti, kad mano supratimu tokioje situacijoje štatuose
jis būtų nukentėjęs, ko gero, labiau...
Ar bent jau tenykščiams tikrai nesueitų tokie sapaliojimai apie
skrandžio opą ir kažkokias tabletes.

> Tai logishkas zingsnis, .... esu mates per  TV zinias (gal?) kazkoki reida
> filmavo ...panevezyje zmogus ipute 0,44 kazkiektai,
> bet sako as saldaini valgau ir rodo ka valge , perpute  rezultatas 0.0
> metas gero kelio bla bla visi laimingi

O tu dabar nepaėmęs? Nes lyginti likerio saldainį po patikros ir
priešistoriją, kai pareigūnas mato, kad tas, kuris sėda prie vairo
geria/gurkšnoja alkoholį (iš kažkur jis atsirado; matyt kiti ir dar
šiltesni), techninė apžiūra negalioja, o čia Vasia dar buria apie
tabletes...
(jau yra kiek per drąsu ir paėmusiam...)