Tema: Re: Laimis tu bandyk suprasti o ne tik skaityk
Autorius: VNO
Data: 2010-01-15 09:06:40
tau gal nuo salcio galvoje kaz kas?
bl stovi policija, mato masina, kurioje vairuotojas geria alu.
prieina, dar ir technikines nera.

net vaizdelio nematant, galima daryti isvada: geziukai chujarina alu kokioje nors bulkoje.

ir po to dar anie pradeda pisti smegenis - jamk va 100 Lt, mes alaus negeremia, man va cia truputi opa :D

o newsuose atsiranda heroju, kurie dar bando kazkaip geziukus isteisinti :DDDD

VNO