Tema: Re: 0,05 promiles istorija ir klsm
Autorius: BigM
Data: 2010-01-15 14:58:22
aš tų chebrantų neteisinu ir nenoriu gilintis į jų niuansus.

aš noriu akcentuoti vieną dalyką, kad bet kurių pareigūnų privaloma pareiga
turėtų būti (ne deklaruojama, o reali) asmeniui išaiškinti jo teises, nes
eiliniam žmogeliui žinoti visas savo teises, terminus per kiek jis tas savo
teises gali apginti - sakyčiau per didelė našta. Beje, kai baudos kvitą
išrato, tai pareigūnai visada pasako terminą, per kiek laiko riekia
susimokėt (ne dažnai tai man pasitaiko, bet prisiminiau čia berašydamas).

Šaunu, kai konfos, panašios į šias suteikia daug vertingos informacijos, bet
vis viena bet kam gali nutikti tokia dar nežinoma situacija, kad pvz. naktį,
kai nelabai kas ir dirba (pvz. advokatas) nutinka atvejis su pareigūnais ir,
pasirodo, tinkamu laiku atlikus veiksmus būtum galėjęs dar susitvarkyt savo
naudai, o čia bats ryte sužinai, kad jau pozdno batia, pozdno... :(
(konkretus pavyzdys, kur Linas P. avarijos atveju buvo surašęs papunkčiui,
kokius faktus reikėtų surinkti/išsaugoti, kad vėliau galėtum jais
pasinaudoti).