Tema: Laimis tu bandyk suprasti o ne tik skaityk
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2010-01-14 20:27:29
vyriausiajam administraciniam teismui apskunde Seimo nariui, konservatoriui
Arvydui Vidziunui palanku Vilniaus miesto 1-ojo apylinkes teismo sprendima.
Prasyme panaikinti zemesniosios instancijos sprendima, pareigunai tvirtina
esa teismo nutarimas yra nepagristas, o A.Vidziunui pagal bylos aplinkybes
turejo buti skirta bauda bei jam uzdrausta vairuoti, pranese naujienu
portalas delfi.lt.
Jie praso panaikinti konservatoriui palanku teismo verdikta bei byla
perduoti nagrineti is naujo kitam to paties teismo teisejui.
Zemesnes instancijos teismas Seimo nariui byla nutrauke birzelio viduryje.
Jis buvo itariamas, jog neblaivus vairavo automobili.
A.Vidziunas buvo pripazines, kad per konferencija Seime isgere dvi taures
apie 200 gramu vyno ir po to greitai isvaziavo, nes nesijaute neblaivus.
Parlamentara sustabdes policijos patrulis pasiule nuvykti i komisariata
neblaivumui patikrinti.
Alkoholio matuoklis parode 0,83 promiles. Leistina norma - 0,4 promiles.
Seimo narys su tokiais parodymais nesutiko, jam buvo nesuprantama, kaip
pavartojus toki kieki alkoholio buvo nustatytas didelis neblaivumas.
A.Vidziuna sustabdes policijos patrulis teisme nurode, kad nuo vairuotojo
sklido lengvas alkoholio kvapas, nors jis neatrode neblaivus. Del to esa jis
nebuvo nusalintas nuo vairavimo.
1-osios apylinkes teismas atkreipe demesi i tai, kad is alkoholio tikrintuvo
instrukcijos numatytu reikalavimu tikrinamam asmeniui matyti, kad isgerus
alkoholio butina palaukti bent 15 minuciu iki tikrinimo, nes burnoje esantys
alkoholio likuciai gali iskreipti parodymus