Tema: Re: Laimis tu bandyk suprasti o ne tik skaityk
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2010-01-14 21:27:05
Nu pabandysiu kulturingai ok?

Laimi. nekonstruktyvi cia tavo tirada, kazkokios absoliutintos tiesos.

as sakau mzp galejo palaukti 15 min ir gauti savo rezultaus arba pakartoti
nu kas cia dar gali buti ginco objektas?
Tai logishkas zingsnis, .... esu mates per  TV zinias (gal?) kazkoki reida
filmavo ...panevezyje zmogus ipute 0,44 kazkiektai,
bet sako as saldaini valgau ir rodo ka valge , perpute  rezultatas 0.0
metas gero kelio bla bla visi laimingi

nu man tai info kad nuo pietu stalo atsistojes su taure vyno
(ka vasara darau daznai) ir
pabendrausiu su mzp
tai bendrausiu 10-20 min
toks ir moralas