Tema: Re: 0,05 promiles istorija ir klsm
Autorius: BigM
Data: 2010-01-15 14:41:45
nereikia perdėti.

normali yra ta 0.4 prom. riba. Ja ir reikia vadovautis, o 1 butelis
normalaus (ne su daug %) alaus šios ribos neviršis. Tam ir yra ta protinga
riba.

Man situacija tokia: tie, kurie siūlė kyšį, už tai daugiausia ir turėjo
atsakyti.

Tie, kurie nubaudė, turėjo žmogui normaliai paaiškinti jo teises (dėl
girtumo) ir kokius veiksmus iki kada turi atlikti norėdamas įrodyti savo
negirtumą. Už tai aš policininkų šiuo atveju nepateisinu.