Tema: Re: 0,05 promiles istorija ir klsm
Autorius: BigM
Data: 2010-01-14 16:30:24
labai jau kategoriškas pats.

kokie visi šventos karvelės. Dėl vieno alaus butelio pietų metu nematau
jokios problemos ir tikrai to neišsižadu. O jei žmogų taip prigavo, tai
liūdna. Bet norėčiau pamodeliuoti situaciją - ar jis tik negalėjo atsisakyti
pūsti ir tuomet jį vežtų į gydymo įstaigą tikrinti blaivumo? o jei tikria
buvo tik keli gurkšniai, medikai nieko nebūtų radę.