Tema: Re: reikia patarimo
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-12-10 21:12:51
man atrodo tu į viską žiūri per stereotipą, kad vairuotojai važiuoja į gatvę
traiškyt žmonių.  O aš manau, kad pėsčiųjų perėja - tai __automobiliams__
skirtos gatvės vieta, per kuria pėstysis gali tą gatvę kirsti. Bet tačiau
tai niekaip nesuteikia anam teisės tą daryti bet kaip. Džiunglės buvo šiaip
jau labai seniai, paskui buvo keliama daug triukšmo, kad jų nebūtų. Deja,
mano nuomone, rezultatai pranoko lūkesčius - daėjom iki to, kad pėstieji
gatvėje pradėjo elgtis lengvabūdiškai, įsivaizduodami, kad baltos linijos
padaro po jomis esančią gatvės dalį išskirtinai jiems skirta judėjimo zona.
Ir jiems vienodai, kad automobilis turi ribotas manevravimo galimybes, kad
jos priklauso nuo kelio dangos savybių, kad automobilius valdo žmonės -
kurie gali būt pavargę, išsiblaškę ar dar bala žino kokie, galų gale - kad
atsitikus nelaimei, lūžinės JŲ kaulai. Bet ne, jie eina per gatvę
išdidžiai - nes kažkur kažkada viena ausim girdėjo, kad automobilis privalo
juos praleisti...... Supranti apie ką aš?