Tema: Re: reikia patarimo
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-12-10 20:35:22
bet aš giliai įtariu, kad vairuotojas, išvažiuodamas iš namų, tą dieną
tikrai nesvajojo suvažinėt bobutės.

Tiesiog kiekvieną dieną važiuodamas matau krūvas piliečių, kurie eina per
gatvę ABSOLIUČIAI nežiūrėdami kas vyksta aplinkui. O vairuotojai tai irgi ne
robotai, visko būna visko pasitaiko. Net neužsiimant pašaline veikla, toje
pačioje gatvėje pilna faktorių, galinčių tą lemiamą akimirką nukreipti
dėmesį nuo perėjos....... Ir kaip bežiūrėsi, pėsčiojo interesas būti
nepervažiuotam yra žymiai didesnis nei vairuotojo interesas nepervažiuot
pėsčiojo, turint omeny galimas pasekmes......