Tema: Re: reikia patarimo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-09 10:26:37

> sutiktu. Neaisku ar giminem tiek uzteks. O ir siaip, pagal ka nustatoma ta
> moraline zala?

Teismas, nustatydamas  neturtinės žalos dydį, atsižvelgia į jos  pasekmes,
šią  žalą padariusio asmens kaltę, jo turtinę padėtį,   padarytos
turtinės   žalos  dydį  bei  kitas  turinčias  reikšmės     bylai
aplinkybes,  taip  pat į sąžiningumo, teisingumo  ir   protingumo
kriterijus.

>  Pvz., jei mane nutrenktu ir sulauzytu koja, o as laisvalaikiu zaidziu
> fule, ar tai gali buti pagrindas prasyti  daugiau pinigu. Ar pvz. graziai
> merginai, nes pas ja labai grazios kojos... ? :)

Neturtinė  žala yra asmens fizinis skausmas,   dvasiniai
išgyvenimai, nepatogumai, dvasinis sukrėtimas, emocinė depresija,
pažeminimas,  reputacijos  pablogėjimas,  bendravimo    galimybių
sumažėjimas ir kita, teismo įvertinti pinigais.