Tema: Re: reikia patarimo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-10 16:54:19
Vo - kucia zmoniu desinej irgi reikai uzfiksuot. Nes teisme bus galima
uzduot paprasta klausima - "Berniuk, ar daug zmoniu mate, kad tu iejai i
gatve,o neibegai?". Tada paklaust "Ar daug zmoniu galejo matyti, kad tu
apiszvalgei ir atsargiai iejai i kelia?". Jei vaikezas pasakys - jo, kokie
3-4 zmones stovejo prie perejos, klausimu jam ta tema nebera. Lieka
retorinis klausimas teismui, prokurorams ir kitos puses advokatui - "Kokios
birkos jie ten visi stovi ir laukia, kai shis kaunas genialus KET zinovas
drozia per kelia. Mitinguoja, ar seip nesugeba adekvaciai ivertint eismo
salygu ?". Nu arba nuomones pavidalu pateikt - jei kruva zmoniu stovi prie
perejos ir laukai, tiketina, kad tas drasuolis truputi neteisus. Dar jei
turet stovejusiu duomenis - pasaka ishvis, bet cia jau retas atvejis. Ir
dar - neieskoti tokiu atveju pagalbos newsuose, o susirast advokata, net jei
100% isitikines savo teisumu. Nes jei pas kita puse toks atsiras,o tu
tokiose istaigose buni tik per sventes - gali prisisneket. Tokie ivykiai pas
zmogu buna ne kasdien, tad ka jau cia - taupyt neverta.