Tema: Re: reikia patarimo
Autorius: KEdas
Data: 2009-12-10 20:18:47
Dainiushas rašė:
> tai reiškia gali krist po mašinos ratais ir jaustis teisūs?

Nereiškia.

> Kita vertus, jie kaip ir eismo dalyviai. Galima būtų išvesti analogiją,
> kad jei nesi skaitęs BK, tai gali eit iš bobučių atiminėt pinigus - gi
> nežinai, kad negalima.

Na, protingumo kriterijaus juk dar nieks nepanaikino. :)
Mano replika tik apie tai, kad gana keistai atrodo KET surašytos
pėsčiųjų pareigos ir vairuotojo bandymas apeliuoti į jas, nors visi
puikiai žinome, kad teisęėvairuoti automobilį įgyjama tik po egzamino, o
štai eiti per perėjas neuždrausta net pirmokams.