Tema: Re: reikia patarimo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-09 12:24:04
Derinimas paprastas - ieskai draudimo kompanijoj siek tiek protingesnio ir
galincio priimti sprendimus. Paprastai tai bus koks zalu skyriaus vadovas ar
juristas. Nepadeda - rashtu. Sakai taip ir taip - nukentejusysis prasho 5000
Lt, praktika rodo, kad greiciausiai tiek ir gaus. Sutinkat su tokia
neturtines zalos suma ar manot, kad ji mazesne. Parasyti, kad jos nera - jie
net prie didziausio naglumo negali.