Tema: Re: reikia patarimo
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-12-09 01:27:03
Kaip sako ryžikas iš CSI Majamio - "I only trust what the evidence says".

Gal ta višta ėjo lėtai, sustojo praleist, o vairuotojas SMS rašė? Kiek važinėju mūsų valstybėj, kažkaip pėstieji, ypač
senyvo amžiaus, po ratais nešokinėja. Aišku, visko pasitaiko, bet nuo bet savo akimis nematęs nuo bet kokių teiginių
susilaikyčiau.