Tema: Re: reikia patarimo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-09 00:19:05
Tai ir sakau - pardavinet butus, pradet dirbt juodais tik tam, kad
pablefuot - visiska nesamone. Pamastyt verta - bet tai ne argumentas
uzsiiminet nesamonemis ir erzinti kita puse. Bent jau jei ash atstovauciau
nutrenkta bobute, tokie kaltininko veiksmai mane tik nudziugintu ir sukeltu
apetita. Tavo siulomus veiksmus priimciau kaip nebloga kaledine dovana.