Tema: Re: reikia patarimo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-09 09:24:35
O koks skirtumas, kieno tu puseje, jei vairuotojas pripazintas kaltu ir jam
reikia kalbetis del neturtines su giminemis? Kiek jam pades savo teisiu ir
principu irodinejimas jiems? Gal jie patikes (ypac po pareiskimu "buta
pardaviau, aklga minimumas"), kad tame reikale ir bobutes kaltes yra? Ir
kurioj vietoj matai, kad kiti chamai?