Tema: Re: reikia patarimo
Autorius: Tomas
Data: 2009-12-09 01:16:08
Ash vairuotojo pusej. Vazhiuoji sau zhmogus, vishta nesidairydama ishshoka be atshvaitu juodais rubais ir neria po ratais, ir she tau, mokek moraline kompensacija. Kuriam cia patiktu. O jei taip kasdien..? Tad kodel gi nepasiderejus. Kita puse matos chamukai, gerai sueis visokie atmazai.
O ta savo posta ash papildzhiau :)