Tema: Re: reikia patarimo
Autorius: Tomas
Data: 2009-12-09 01:41:20
Tiesa, galejo but ir taip kaip sakai.
Bet ash esu mates kaip nekurios pagyvenusios moterishkes uzhsimerkia (tikraja to zhodzhio prasme), galva itraukia ir neria pirmyn. Kokia tokioms reiketu moket moraline kompensacija..?
Priesh savaite maciau dieduka sunkiai besiorientuojanti aplinkoj, labai smulkiu zhingsneliu iveikinejo gelezhinkelio pervazha. Toks su lazdele, kas keli zhingsniai sustoja, apsidairo aplink, na nes dunda kazhkas. Zhmones jam shaukia, kad pyzdink seni greiciau ish ten, o jis stovi butent ant tu begiu, kuriais krovininis traukinys geru greiciu ateina ir dairosi nieko nesuvokdamas. Pzdiec.