Tema: Re: reikia patarimo
Autorius: Tomas
Data: 2009-12-09 10:07:42
Ash tik savo pozhiuri ishsakiau, o man kolkas neatrodo, kad ten kazhkas kazhka jau atstovauja, kol kas tai panashu i dzhiugu erzeli bobules troboj.
Draugas kazhkada panashiom aplinkybem nukirto konteinerini bomzha negyvai. Irgi ishshoko tuomet pulkas giminiu, pradejo skiest ach koks geras ir koks brangus zmogus buvo, ir tik kokie 10-20 KLt padetu sushvelnint shia skaudzhia netekti. Nu patampe po teismus. Visa draugo laime, kad ne perejoj nukirto.