Tema: Re: reikia patarimo
Autorius: Trolis
Data: 2009-12-09 03:40:45
"Tomas" <nera@mailo.lt> wrote in message
news:hfmgrn$2q6$1@trimpas.omnitel.net...
> Bet pablefuot tai galima :)

šiaip reika labai džiaugtis, kad tikrai mažos sumos prašo, nes jeigu mane
trinktelėtų, tai tikrai ne tokių sumų paprašyčiau. Ir tikrai ne dėl, kad
biznierius būčiau, o dėl to, kad mano pajamos didesnės, tad tokia suma būtų
tiesiog mizeris (nejausčiau jokio moralinės žalos atlyginimo. Kaip tik -
padidinimą).

O toks isidirbinėjimas tikrai nerodytų, kad tu susitaikyt nori, jeigu auka
atsineštų mikrafą.

Pats vairuoju, bet pats matau kas dedasi gatvėse - yra viena pėsčiųjų perėja
prie namų - ne vienas ten vainikėlis dega, nes visi mina ant 80, nors visi
žino, kad ten prastai apšviesta perėja ir daug nelaimių būta.

Palaikau auką.