Tema: Re: q:enkriptinta sistema ir patikrinimas
Autorius: Laimis
Data: 2009-05-24 01:56:03

http://rechten.uvt.nl/koops/cryptolaw/CLS2.HTM

> yra saves apkaltinimas. Todel surandama paprasta iseitis - jei tokiu
> budu bus surasta nusikaltamos medziagos, tada jos tiesiog nebus galima
> naudoti kaip irodymo teisme ir tokiu atveju reikalavimas patampa legalus.

Man „would be open to the trial judge to exclude“ skamba kiek kitaip...
(ne „should be excluded“...)

> Taip kad, kaip jau sakiau, saves neapkaltinimo principas laimi, o kodu
> reikalavimas paliekamas galioti, pazeminus ji iki operatyvines
> medziagos, negalimos naudoti teisme, statuso. Bet, manau, pacio istatymo

Principas nelaimi, nes juo principingai remdamasis (neatskleisdamas info
  motyvuodamas „self-incrimination“ principu), turbūt, gautum iki 2 metų...
Kita vertus, ar operatyvinė medžiaga negali išsirutulioti į naujus,
pagrįstus kaltinimus paaiškėjusių aplinkybių, faktų dėka? (pvz.: net jei
tiesioginiai įkalčiai, kad įvykdei vagystę iš banko bus atmesti teisme,
tačiau paaiškėjus pinigų pervedimų schemai, vykdant tolimensį tyrimą,
būtų atrasti, įrodyti galai...)