Tema: Re: q:enkriptinta sistema ir patikrinimas
Autorius: Laimis
Data: 2009-05-23 01:17:45
Linas Petkevičius rašė:

> O ka kitur ? Va, tie patys anglai. Issileido specialu istatyma, tai per
> tiek metu tik priesh pusmeti kazkoki botanika supakavo su enkryptintu

Tikrai, tikrai tik vieną? Ar čia tik tas vienas, kuris (dar) bylinėjasi?

> nepadare - bylinejasi. IMHO siai dienai isvada paprasta - jei tu ne
> super pedofilas - teroristas su atomines bombos breziniais savo noute -
> špyga jiems, o ne pasworda.

Tai „plausible deniability“ esmė ir yra, kad nereikėtų marškinių plėšyti
(„špygą jums o ne password'ą“) ar išsisukinėti („pamiršau“, „nežinau“,
„aš mažas ir pukuotas“). Ypač tada, kai/jei už tai yra numatyta kažkokia
atsakomybė. Nebent labai mėgsti bylinėjimąsi...