Tema: Re: q:enkriptinta sistema ir patikrinimas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-05-23 17:09:23
Oj, maniau iš konteksto suprasite, apie ką šnekame.
Perspėju, mano šnekoje gali pasitaikyti visokių alegorijų.

Jei pasikabinėti prie žodžių nori - pirmyn. Aš ir taip turiu ką veikti šiuo metu :D
Kitas dalykas - PRIMYGTINAI prašau palikti VISĄ žinutę, į kurią atsakinėjate, su visa pokalbio istorija, ir tt. ir pan. Nes atmintis mano labai trumpa, tai tuoj pamiršiu, ką pradžioje rašiau.

Kiek pamenu, kažkas išreiškė maždaug tokią mintį:

"jei pamirši paswordą (kurio reikalauja policija (kad galėtų dešifruoti tavo HDD (kuriame jie MANO esant kažkokiai neteisėtai (kurios turėjimas užtraukia atsakomybę pagal įstatymus) informacijai (kurios atskleidimas leistų tave apkaltinti įstatymo pažeidimu (kas automatiškai reikštų teisinės atsakomybės tau kilimą))))),
tai gali būti nubaustas (už tai, kad pamiršai paswordą (tam tikrą asmeninio pobūdžio informaciją), ir tokiu pamiršimo veiksmo būdu neatskleidei policininkams duomenu (kurie GALĖTŲ padėti jiems sužinoti, ar tu esi pažeidęs kokį nors įstatymo))".

Tad mano neretorinis klausimas apie parodymą pirštu turėtų būti skaitomas šiame kontekste, ir tik šiame (t.y., tame, kurį aš aprašiau ką tik, tarp kabučių).

Aš tvirtinu, kad teisinėje valstybėje negalima priversti individo apkaltinti pačiam save, nes jau į filosofiją galima būtų nutipenti, kalbant apie kaltę kaip psichinį asmens santykį su savo veika.
Bet kokia valstybės bausmė už tai, jog tu NEapkaltini savęs - savaime reiškia kaip prievartą apkaltinti save patį.

Johnas