Tema: Re: q:enkriptinta sistema ir patikrinimas
Autorius: NASA
Data: 2009-05-21 21:05:41
Problematika kad idomi. Pasidomesiu pas pazistamus prokurorus ju nuomones.
Is kitos puses, yra sukurtos technines priemones pvz. UK atvejui spresti.
T.y. kai desifravimo rakto nesuteikimas automatiskai preziumuoja tavo kalte.
Vienas is sprendimu panaudotas TrueCrypt programoje. Esme ta, kad sifruojant
diska yra sukuriamos dvi particijos su atskirais slaptazodziais.
I viena particija sudedate kazka kas atrodytu kaip naudojama sistema, bet is
tiesu tera vieta laisvam demonstravimui. Kitoje gi particijoje laikote visus
juodus reikaliukus.
Kadangi viskas yra uzsifruota - neimanoma atskirti, o tuo labiau irodyti,
kad egzistuoja dvi particijos.