Tema: Re: q:enkriptinta sistema ir patikrinimas
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-05-21 22:14:55

> (O, galbūt būtent dėl šios priežasties US nieko jie ten nepučia, o vaikščioja ant linijų ir pirštu nosį bado!)

Bet čia irgi viskas preziumuojama. O gal aš specialiai sau į nosį nepataikau, gal man durna nuotaika užėjo ir noras
prieš mergą pasimaivyti, gal tikėjimas neleidžia - nubaus už girtumą, bet juk aš girtas nebuvau! Kur teisingumas? Čia
tiesiog visuomenės saugumas iškeliamas aukščiau tavo subjektyvių teisių, nes kito būdo objektyviai įrodyti girtumą nėra,
o neįrodžius nėra kaip bausti.