Tema: Re: q:enkriptinta sistema ir patikrinimas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-05-21 19:45:07
Et, "vengimas" visgi kaip norma. Ką LVAT apie tai pasisakė, nežinai?

Ir dar - kodėl gi nepriėmus įstatymo, kuris baustų už neprisipažinimą įvykdžius nusikalstamą veiką? Gal liudijimas prieš save?

Neblaivumo patikrinimo VENGIMAS, jidryt tvajrogės, toks pats liudijimas prieš save!!

ŽMOGUS savo veiksmais privalo įrodinėti, jog jis negirtas, o ne teisėsaugos pareigūnai. Tai kuo ne kaltumo prezumpcija? Aš - NEGIRTAS. Netikite? Įrodykite!

Aš privalau vairuoti negirtas - aš tą ir darau. T.y., laikausi pozityviosios normos.

Bausti už neveikimą logiška tada, kai toks neveikimas nusižengia viešai tvarkai, etc. Pvz, nebalsuoju. Nepadedu ligoniui (jei neturiu pareigos), nepadedu ligoniui (jei turiu pareigą), ir pan.

P.S. aš asmeniškai palaikau šios normos praktinę svarbą. Bet kaip teoretikas, tai noriu prisikabinti. :) Grybukas visgi supjautas šiuo atžvilgiu, ir teisingesnis variantas būtų teisėjo nutarimas (ypatingais atvejais - prokuroro ar ikiteisminio tyrimo pareigūno nutarimas) dėl PAGRĮSTŲ įtarimų laikinai suvaržyti mano teisę į kūno neliečiamybę, ir prievarta paimtas kraujas. Jei to nutarimo nevykdysiu - bent jau rimčiau atrodys. Teisėjai bent jau vykdo teisingumą.

(O, galbūt būtent dėl šios priežasties US nieko jie ten nepučia, o vaikščioja ant linijų ir pirštu nosį bado!)

Johnas.