Tema: Re: q:enkriptinta sistema ir patikrinimas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-05-23 23:29:47
Na jo, nebloga byla, dėkui.
Teoriškai galima priimti įstatymą, pagal kurį būtų baudžiama 15 metų laisvės atėmimu už tai, jog NEpaskambinai policijai, kai nužudei ką nors. Nes, LAVONAS egzistuoja NEpriklausomai nuo tos informacijos, kurią tu pateikei pareigūnams. Durų atidarymas ir kelio į rūsį parodymas pats kaipo toks nėra savęs inkriminavimas...

Kitą kartą, cituodami O.Benderį, būsime atsargūs.
Kliuč ot kvartiry, gde dengi lezhat.

Dolbnuti tie UK. Yra žmogus, reikia straipsnio. Lauksim, kol pritaikys Lietuvoje.
J.