Tema: Re: q:enkriptinta sistema ir patikrinimas
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-05-22 11:04:24
nea, ash pagal plana uzhsishifravau del 2 dalyku
1) visgi laptopas, ash ji neshiojuosi, o viduj yra daug klientams jautrios informacijos, kurios patekimas i svetimas rankas butu labai ir labai blogas dalykas, taigi grynai vardan saugumo ir ramios galvos
2) patikrinimo del piratchinos atveju (katras imho yra gausiai gausiai zhemas, bo ash neuzhsieminejo nei platinimu, nei skleidimu) na vistiek rastu pas mane kazhka, ar pasibaigusi rar'a ar asmeniniam naudojimui suinstaliuota team viewer'i ar windowsus virtualiose mashinose... vienok norint vistiek prisikabintu:)

vaiku pornografijos platinimas ir slaptos nuotrauku darytu ish 80ties kilometru aukshtyje skraidanchiu slaptu kazachstano palydovu slepimas manes kaipir nedomina, tiesiog teoriniai svarstymai idomus:)