Tema: Re: q:enkriptinta sistema ir patikrinimas
Autorius: Vasaris
Data: 2009-05-21 22:27:31
Ponai nepagaunate minties - silpniausia grandis yra žmogus, žmogiškasis
faktorius.
Kas iš to, kad išspręsi problemą techniškai, jei tave gali prispausti?
Galiausiai tave gali stebėti ir stebėti ilgą laiką ir iki tiek, kad
susirankioti unikalius klavišų paspaudimus iki lygio "Mount hidden volume"
ir t.t. ir t.p. Žymiai produktyviau būtų nenusismugdyti savęs iki tokio
lygio :-\