Tema: Re: q:enkriptinta sistema ir patikrinimas
Autorius: Kantega
Data: 2009-05-23 21:56:00
> Parodymų davimas prieš save dar man negirdėtas dalykas nei vienoje teisėtvarkos sistemoje nei vienoje man tyrinėtoje šalyje. Tyrinėjau mažai, galiu pripažinti. :)
> Atmetam.

Austrijoj yra. Administracinės teisenos lygyje, pvz baudžiant už greičio viršyjimą:
Jų techninė įranga fotkina mašinas iš galo, todėl ten matosi tik nr.
Tada savininkas gauna laišką kuriame liepiama nuordyt vairuotoją.
Už atsisakyma duoti parodymus, t.p. nepilną/nesuprantamą asmens nurodymą gresia riebi bauda..

Nežinau, bet po tokių bajerių išsireiškimas "demokratinės vakarų valstybės" netenka jokios prasmės.... ;)