Tema: Re: foto pradedanciajam?
Autorius: Jonas
Data: 2012-01-03 12:41:17
Bet kaip geresnis vairuotojas zino I kuria puse stabdziu balansa pastumti ar
kuria padanga daugiau pripusti, kad galetu vaziuoti dar greiciau, taip geras
fotografas zino ka fotoshope paklibinti kad nuotrauka butu dar geresne.
Analogiskai prastas vairuotojas ir gera masina gali 'nureguliuoti' ir
prastas fotografas gera nuotrauka gali 'nufotoshopinti'.
Ir kaip kiekvienas vairuotojas reguliuoja masina pagal save, nes
neegzistuoja vienintelis ir teisingas variantas, taip ir nuotruaka
keikvienas apdirba pagal save.

Principine tavo poziuro klaida yra ta, jog tu manai kad fotoshopas
reikalingas tik blogiem fotografam paslepti klaidas. Postprocesingas yra
vienas is nuotraukos darymo etapu. Vieni ji daro, kiti ne. Vieni tai daro
geriau, kiti blogiau. Bet pats postprocesingo faktas nekeicia fotografijos
esmes - perteikti fotografo poziuri I aplinka.

"Pi."  wrote in message news:jdui68$rnh$1@trimpas.omnitel.net...

ir dar.. du tokie patys golfai, skirtingi vairuotojai.. "blogesniam"
vairuotojui pades chipinimas ir visi kiti pricendalai, kad galetu vaziuot
tokiu pat tempu, kaip "greitesnis".. suprasti, kad fotografui gali pavykt
nufotkint gera kadra su fotiku.. blogesniam teks pareguliuot su PS :)
griztam prie to pacio:)
jono pvz labai tikes:))