Tema: Re: foto pradedanciajam?
Autorius: MumZer
Data: 2011-12-28 13:00:23
o va cia jau teisingas klausimas del technikos

brangi technika perkama kad
A. isvis butu ka redaguoti (su prasta gali tiesiog neuzfiksuoti, ypac
tai liecia fokusa, arba zurnalistams - fotografavimo greiti)
B. redaguoto vaizdo kokybe ne taip nukentetu redagavimo metu (to paties
5D mkII triuksmai mazesni, taigi galima istraukineti is seseliu su
maziau matomais nuostoliais)
C. maziau reiktu redaguoti (stiklu aberacijos, fotiko eksponavimo
netobulumai)

vienaip ar kitaip - kai jau YRA raw failas - tai jau skirtumo tarp 1000D
ir 5D mkII yra maziau

taciau yra dar tas tarpsnis iki RAW failo gavimo. kur dirba tiek
fotikas, tiek fotografas.
aisku turetu atitikti vienas kito lygi ir fotografas ir fotikas.