Tema: Re: foto pradedanciajam?
Autorius: sharkius
Data: 2011-12-26 16:22:25
On 2011.12.26 16:07, Andr wrote:
> Man nereikia, kad kazkas durtu pirstu I kazkoki fotoaparata ir pasakytu
> im sita. Butent, ka MRT parase to ir tikejaus sulaukt. Kazkas kazka
> naudojo, ispudziai, pasiulymai ka ziuret ko neziuret. O papezejimai,
> kaip kad neskiriu veidrodinio nuo muilines tai ... paprasciausiai
> nebutinai pats pigiausias veidrodinis, bus geresnis visoses situacijose
> uz panasiai kainuojancia muiline. Jei butu pilnos kisenes pinigu, tai
> ramia sazine pasimi veidrodi ir nesuki kiausiniu, bet yra kaip yra ir
> renkuosi uz toki biudzeta koki galiu sau leist ir noriu uz ta suma
> [...]

Pradzioj nevertetu spjaut ir i naudota veidrodinuka, su tokiu biudzetu,
kaip pradedanciam iseina visai padorus komplektukas, kuri paturejus
pilnai atsivers akys, o tuomet jau paciam sprest ar parduot viska uz
tiekpat uz kiek pirkai ir nusipirkt muiline uz <500lt, ar keist body,
objektyvus ar netgi sistema, ir lipt i ta traukini, neturinti galines
stoteles...